Premiär för Niklas i Potentials nya Open space!

I dagarna, i takt med att pandemin började tillåta det, har Niklas Angmyr flyttat in i Potential.vbg’s nya lokaler för Open Space. Det nya kontorshotellet Ventilo 2.0, där Potential.vbg numera huserar, erbjuder allt från uthyrning av platser och kontor till ett stort co-working space (Open Space) för entreprenörer. Ventilo 2.0 erbjuder också tillgång till elbilspool. Niklas nyttjar Open Space för sin comeback!

Niklas jobbar främst med verksamhets- och organisationsutveckling, där han hjälper företag att skapa ”rätt” organisation genom att anpassa och uppdatera sätten de arbetar på. Han är inte ny som entreprenör, men har bestämt sig för att återstarta sin konsultverksamhet som legat stilla de senaste åren. Tidigare har Niklas jobbat med Göteborg som utgångspunkt men nu siktar han på att etablera sig i Varberg med omnejd.

– En av de stora fördelarna med kontoret är att det underlättar processen att skapa och utveckla ett lokalt nätverk, berättar Niklas Angmyr.

Utöver de rent praktiska fördelarna som att det är fina och fräscha lokaler med bra villkor, tycker Niklas att det är spännande att komma i kontakt med andra företag i tidiga skeden.

– Lokalerna blir mer än bara en plats, det blir en tillgång till brainpower. Det hjälper en att hamna i rätt mindset, säger Niklas och fortsätter med att lyfta fram Linda Björks roll som inspiratör. Linda är inte bara är positiv och hjälpsam utan också är väldigt bra på att vrida på idéer och se saker på nya sätt.

Vi på Potential.vbg’s redaktion önskar Niklas lycka till med sin nya satsning och ser fram emot att hänga med Niklas Angmyr på Open Space nu när pandemin börjar lätta lite.

Vill du också sitta i Potentials lokaler?
Hör av dig till Linda Björk på info@potentialvbg.se!

Niklas Angmyr.